,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Sunday 20 July 2014

Quality Kepimpinan KETUA PEMUDA PAS


BERSELFIE BERSAMA MAYAT 

Hanya ini jer yang ada. - Quality Kepimpinan KETUA PEMUDA PAS 

 

Tanpa Nama berkata... 20 Julai 2014 12:17 PTG  

Teruk sungguh perangai org PAS ni... kami sendiri yang bekerja sebagai pekerja kesihatan diminta menghormati mayat yang akan dihantar ke Jabatan Forensik (Rumah Mayat) walaupun mayat itu bukan beragama Islam. Jgn kata nak sembang seronok-seronok, nak sembang bab dunia pun rasa malu bagi menjaga perasaan waris pesakit yang meninggal dunia sementara menunggu van mayat tiba... Inikan pulak orang yang beragama Islam seperti Ketua Pemuda PAS beragama Islam siap nak bergambar... Tunggulah sampai masa nanti mungkin lebih dari tu Allah sediakan untuk kamu... Nak buat amal yang baik tak perlu nak bergambar sebagai bukti. Cukup Allah sudah merakam setiap perbuatan manusia di dunia sebagai bekalan di akhirat kelak... 

Mencari Glemour tidak bertempat.

Demi mencipta glamour ada manusia yang sanggup berselfie bersama mayat. Kononnya itu akan membuatkan orang yang gersang jiwanya lantas memuji-muji dirinya.
Kononnya akan ada penyokongnya begitu teruja melihat "ehhh... ketua pemuda aku buat kerja yang parti lain tak buat. Ohhh ...inilah yang dinamakan perjuangan".
Nak glamour pun agak-agaklah...takkan depan mayat pun nak bergambar...desperate sangat ke cari populariti? 
Kesian kat keluarga arwah, foto arwah telah disensasikan si Kaiat ni.

Err...berselfie depan mayat sebenarnya tak boleh tutup pekung fikiran cetek kamu menghina mangsa-mangsa tragedi MH 17 dan MAS sebelum ini.



Sebelum ni beria-ria kamu nak langkah mayat Karpal Singh yee. tapi apa jadik?


Adakah kamu terlebih bijak...?

Bekas Ketua Pemuda PAS sebelum ini nampaknya lebih kredible dari kamu rupanya...kesian kenapa kamu yang dipilih menjadi Ketua Pemuda yer?

Gamaknya apa pula jenis selfie yang akan dibuat oleh orang-orang bawahan dan para pengikutnya nanti?

Mungkin lepas ni kena panggil mereka Parti Antu Selfie (PAS)?


AMUKANMELAYU - Kita sebagai rakyat akan terima sahaja siapa juga yang menjadi pemimpin jika ianya menang dalam PILIHANRAYA. Tapi kalu inilah yang akan memimpin Malaysia, alamat kelautlah kita dengan Kebodohan yang bertingkat-tingkat ini.