,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 17 July 2013

AH JIB GOR ADALAH PM KEDUA DARI TANAH BESAR SELEPAS LEE KWAN YOU





 AMUKANMELAYU - Kami dah nak termuntah dengan DASAR BERLEMBUT Kerajaan dengan Cina....dasar ini telah menyebabkan Islamelayu menjadi "PENAKUT" kepada Kafirun Pendatang kerana tindakbalas yang di lakukan akan menjadikan Islamelayu yang mempertahankan diri di tuduh bersalah......perasaan meluat, benci, marah, kecil hati, jauh hati, nak termuntah, sakit hati dan sakit mata.....membuatkan Islamelayu terus meninggalkan KERAJAAN bersendirian untuk menghadapi semua ini. Dasar menganaktirikan Islamelayu telah memerangkap KERAJAAN  1 MALAYSIA AH JIB GOR







Kerajaan Malaysia Bacul Pada Orang Cina? - @razlanrafii

Istimewanya orang Cina - Kerajaan Malaysia Bacul Pada Orang Cina!Orang Cina tidak menghormati kerajaan Malaysia kerna tahu segala tindakan mereka akan dilindungi oleh kerajaan Malaysia. Mereka bebas untuk menghina Agung, menghina Islam malah mereka boleh bermaharajalela dengan segala kegiatan haram mereka.Kerajaan Malaysia sememangnya berat sebelah dan sentiasa mengagungkan orang Cina.Lihatlah sekeliling dalam Malaysia ni, semua hak orang Cina,.

Ini luahan hati Ketua Pemuda UMNO Seputih!
Anonymous said...
segala galanya dilakukan demi wang dan populariti. bisness akan berikan keuntungan kepada negara dan saperti yang dikatakan untuk menarik lebih ramai lagi pelancong. agama dan bangsa sendiri wajib diketepikan demi mengejar wang dan nama. masih lagi dimimpikan undi mereka akan berpaling kepada BN. orang Melayu seharusnya bangkit dan memikirkan halatuju agama dan bangsa. mereka mereka diatas sana sememangnya tidak lagi boleh diharapkan lagi. katakan CUKUP pada Najib.