,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 17 July 2013

GENG ALFAD TELAH DI TANGKAP - "TERRA" SUNGGUH POLIS MALAYSIA

INI FAKTA AKU:

AMUKANMELAYU - Kami dah nak termuntah dengan DASAR BERLEMBUT Kerajaan dengan Cina....dasar ini telah menyebabkan Islamelayu menjadi "PENAKUT" kepada Kafirun Pendatang kerana tindakbalas yang di lakukan akan menjadikan Islamelayu yang mempertahankan diri di tuduh bersalah......perasaan meluat, benci, marah, kecil hati, nak termuntah, sakit hati dan sakit mata.....membuatkan Islamelayu meninggalkan KERAJAAN bersendirian untuk menghadapi semua ini. Dasar menganaktirikan Islamelayu telah memerangkap KERAJAAN ISLAM Malaysia.

ALLAH DAN MUHAMMAD DI JUNJUNG - LAMBANG KEMEGAHAN PDRM

PENJAGA INTERNET KAFE DICEDERA, DIBOGELKAN AKIBAT PAPAR SENDA RAMADAN

Kuala Lumpur, 16 Julai - Seorang penjaga kaunter kafe internet
dicedera dan dibogelkan oleh sekumpulan lelaki semalam setelah dia membuat paparan kontroversi yang mempersenda Ramadan.

Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata lelaki dari Shah Alam itu diperlakukan demikian akibat kenyataannya yang menyentuh sensitiviti agama berkaitan paparan facebook oleh Alvin Tan, 25, dan Vivian Lee, 24.

Pasangan itu mempersenda Ramadan dengan memuat naik gambar hidangan khinzir di laman mereka.

"Tindakan pantas polis berjaya menahan empat lelaki di Shah Alam dan Petaling Jaya pagi ini kerana terbabit mencederakan lelaki itu. Motif mereka ialah membalas dendam terhadap paparan Vivian dan Alvin," katanya. 
 AMUKANMELAYU - TAN SRI KPN, INI BUKAN KES LAIN KE?: (Pengakuan SULIT- Menghina orang Islam dan Orang Melayu dalam laman sosial peribadi spt Facebook, Twitter serta mencampakkan bangkai babi di hadapan rumah dan surau orang Melayu)

Beliau berkata demikian dalam sidang media selepas lawatan Pengerusi Suruhanjaya Integriti Agensi Penguatkuasaan, Datuk Heliliah Mohd Yusof, di Bukit Aman, di sini hari ini.

Dalam kejadian 3 pagi semalam, Ng Mun Tatt, 24, dipercayai telah dilarikan oleh lapan lelaki menaiki Toyota Alphard ketika beliau sedang makan bersama teman wanitanya di sebuah restoran di Shah Alam.

Wanita itu tidak diapa-apakan.

Ng dicedera dan dibogelkan sebelum ditinggalkan di Kilometer 4.5 Lebuhraya Duta-Ulu Kelang (DUKE), berhampiran susur keluar Setiawangsa di sini.

Beliau ditemui oleh seorang penunggang motosikal yang membawanya ke balai polis Jalan Tun Razak.

Mengenai perkembangan siasatan terhadap Alvin dan Vivian, Khalid berkata polis telah membuka kertas siasatan terhadap pasangan itu mengikut Seksyen 298A Kanun Keseksaan kerana disyaki melakukan kesalahan atas alasan agama yang boleh menyebabkan suasana tidak harmoni, perpecahan, kebencian sehingga memudaratkan
perpaduan.

"Saya nasihat pasangan itu datang ke Ibu Pejabat Polis Kuala Lumpur untuk dirakam percakapan mereka," katanya.

Semalam, Alvin dan Vivian telah memberi keterangan di pejabat Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) di sini untuk membantu siasatan mengikut Seksyen 233 Akta Komunikasi dan Multimedia.

Kesalahan itu boleh dihukum denda RM50,000 atau penjara setahun atau kedua-duanya jika sabit kesalahan. - BERNAMA
113Like · ·
  • 755 people like this.
  • Zar Zar Gabor Tu laaa .. bila buat laporan tak nak ambek tindakan . Jadi orang ramai buat tindakan sendiri lah. Kita tengok siri berikutnya
  • Datin Maimon tangkap lah vivian alvin dan Ng mun Tat sekali...

    Cinabeng Makin Besar Kepala, Melayu Makin Tertindas

    Rasanya belum setimpal dengan kekurangajarannya
    Inilah nasib kita orang melayu, Aku rasa macam peguam negara kita sebenarnya adalah Ambiga. Mereka buat bersih 1 hingga 3 dengan rusuhan, Pukul Polis, Rosakkan Ekonomi Negara, Rosakkan imej negara, derhaka pada agung tapi sampai hari ini tiada tidakan diambil.

    Hebat betul Polis Malaysia dan Kerajaan Melayu sekarang ni. Aktiviti Perjudian, Pelacuran, Dadah, Penyuludupan terang-terang banyak dilakukan oleh cinabeng mereka ada bukti tapi tak boleh nak tangkap.

    Tapi, Apabila terjadi pada orang Melayu tak sampai 3 jam pihak Polis boleh cari dan tangkap "GENG ALPHAD" yang terlibat membelasah Cinabeng kerana tak tahan dengan penghinaan ke atas Ugama Islam dan kegagalan Pihak Berkuasa bertindak keatasnya. Apa dah jadi dengan Negara kita? Ini Negara Melayu ke Negara Cinabeng?

    Benda macam ni juga berlaku beberapa tahun yang lepas dimana anak-anak melayu didakwa menghina kepala lembu. Korang boleh baca di SINI.

    Apa hukuman yang akan diterima kepada orang yang menghina Agama Islam? Adakah mereka akan terima hukuman yang sama atau mereka hanya akan dibiarkan bebas dan terus menerus melakukan perbuatan yang sama lagi?

    Nak takut apa kan? Hina je pun. Apa ada hal!

    Jom Melayu! Kita buat gerakan dan berhimpun di hadapan IPD Shah Alam menuntut pembebasan 4 orang pemuda Melayu yang berani dan bertegas menentang penghinaan terhadap Islam dan Melayu-Bumiputera di negara ini dalam pada kepimpinan negara serta pihak berkuasa tidak mampu melakukannya!

    AMUKANMELAYU - PDRM menggunakan dan menjunjung KALIMAH ALLAH dan RASUL di FIELD CAP mereka sedangkan ISLAM terus di persenda dan di hina, bukankah keujudan POLIS itu sendiri untuk melindungi ISLAM yang meliputi Ugamabangsa dan Tanah Air?