,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 7 August 2013

BADAN KEHAKIMAN DI RASUAH - FITNAH ATAU KEBENARAN?



INSTITUSI KEHAKIMAN DAN PEGUAM NEGARA MAKAN DUIT RASUAH ANWAR DAN KARPAL ?? 

 

SURAH YA - SIN

 65. Pada hari ini Kami tutup mulut mereka; dan berkatalah kepada Kami tangan mereka dan memberi kesaksianlah kaki mereka terhadap apa yang dahulu mereka usahakan.
Tangan dan kaki akan menampakkan bentuk perilaku mereka
dengan watak dan sifatnya, sehingga tidak satu pun yang terdustakan di sini. Sementara mulut terkunci. Yang berbicara bukan lagi mulutnya tetapi perilakunya, sesuai dengan  watak naluri perbuatannya.

http://mazamohd.com/wp-content/uploads/2013/03/DSC_0700-1024x853.jpg
ISTANA KEHAKIMAN - Tempat "Orang Jahat di Lepaskan"

 

Anonymous said...
Dah agak dah. Memang dah agak dah. Sebab tu lah kebanyakan semua keputusan kehakiman amatlah meragukan. Kalau lah macam ni sistem kehakiman yang kita ada, tak ada maknanya semua undang-undang yang di gubal tetapi tidak membawa sebarang erti yang di harap2kan. Semuanya wayang berlaka.
Anonymous said...
ramai orang yang berkhidmat dgn system keadilan di Negara kita ni orang2 anwar. masa anwar jadi tpm dia dah susun semuanya. so tak heranlah skrg byk sgt musang berbulu ayam.
Anonymous said...
Kerajaan BN jangan alpa... Siasat segera kes anwar/karpal ... Patutlah selama ini geng PR besar kepala... Institusi kehakiman msia adalah terburuk . Undang2 ibarat sarang labah-labah... Kalau rakyat sangkut kalau org politik berpengaruh lepas.
Jgn kata lawyer penipu hakim lagi penipu besar.
Anonymous said...
SANDIWARA UMNO...HEHEHEHEHEEHH
Anonymous said...
MESTI ANWAR KATA SANDIWARA UMNO..HEHEHEHE UMNO YANG SALAH KAN..SEMUA RANCANGAN UMNU
Anonymous said...
Sunguh tidak disangka ku ingat ayam,rupanya musang berbulu ayam.Harapkan pagar,rupanya pagar tidak berguna.Ingatlah ayat 64 dlm surah yasin.PADA HARI INI KAMI TUTUP MULUT MERIKA,DAN BERKATALAH KPD KAMI TANGAN2 MERIKA,DAN KAKI MERIKA PULA MENJADI SAKSI.

 


SURAT - Betulkah Tuduhan Ini?


KLIK SINI