,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Tuesday 13 August 2013

ORANG KAFIR SEDANG MENYERANG TANAH MELAYU DARI LUAR DAN DALAM


ANDA BERSAMA KAMI ATAU MEREKA?

TENTERA SINGAPURA - Amah di "BENAR"kan membantu


OLAK LEMPIT, Selasa 06 Syawal1434=13hb. Ogos 20013 - Melihat kepada senerio PENGHINAAN berterusan Orang-orang Kafir kepada Orang-orang Islamelayu, sebenarnya menampakkan ketakutan yang amat sangat di hati mereka. Singapura sebagai model Negara Islamelayu yang di ambil dengan demokrasi oleh Lee Kwan Yew, Negara ini menampakan sebagai Tanah yang di miliki Keluarga Lee Kwan Yew. Keluarga Lee mencorakan Singapura mengikut corak mereka dan bukannya sebuah Negara yang merdeka.

Dalam masa yang sama Lee Kwan Yew terus membesarkan KELUARGAnya dengan memberi kerakyatan kepada Cina-cina dari dari Taiwan, Hongkong, Amerika dan dari Tanah Besar sendiri. Kesemua cina-cina adalah China yang mempunyai nafsu yang besar dan mereka menggunakan Singapura sebagai model dan Pusat maklumat Cina luar Negara.

Singapura adalah Kejayaan Cina menghapuskan Ideologi ETNIK Cina. Lee Kwan Yew telah menjadikan 1 Cina. Dari perbagai etnik yang terdapat dalam Bangsa Cina seperti Hakka, Teaw Chew, Keak, Han, Manchu, Lhoba, Zhuang dan beratus-ratus lagi yang tidak dapat di senaraikan disini. Kini mereka di satukan dengan NGO-NGO yang ada unsur-unsur "MENENTANG PERTUBUHAN MELAYU". Dengan berpuluh-puluh Persatuan Islamelayu yang hampir kesemuanya adalah Pertubuhan yang berunsurkan "KEBAJIKAN". Seperti Belia 4 B, Persatuan Ibu Tunggal, Khairat Kematian, mangkok pinggan, Persatuan Ketua kampung, Bekas Guru Ugama, Persatuan Kereta lama atau Persatuan Vespa dll.

Sedangkan Cina menubuhkan Persatuan yang bertentangan dengan Persatuan dalam Islamelayu. Persatuan Kedai Runcit Cina, Persatuan Kedai Kopi Cina, Persatuan Pemborong Cina, Persatuan Bomba Sukarela, Persatuan Jentera Berat Cina, Persatuan Penjual Ikan Cina dan pelbagai lagi persatuan Cina yang mengarahkan kepada MONOPOLI satu bidang ia itu PERNIAGAAN.

Dari persatuan-persatuan ini mereka bersatu pula hanya kepada 4 PARTI POLITIK sahaja iaitu, MCA, GERAKAN,  DAP dan PAP.  Ini adalah realiti. Dengan serampang dua mata PAP bergerak di Singapura sebagai PARTI LEE KWAN YEW dan 3 lagi bergerak di Malaysia dengan DAP sebagai Parti Lim Kit Siang, Parti yang di tugaskan menentang dasar KERAJAAN dan 2 lagi MCA dan GERAKAN mengikut rentak KERAJAAN. Ini bererti 2 bertindak sebagai parti pendesak di dalam kerajaan dan 1 lagi bertindang sebagai penentang di luar kerajaan.

Akhirnya mereka dapat apa yang mereka kehendaki. Dalam masa yang sama mereka sendiri seperti hendak MEMATIKAN MCA dan GERAKAN. Ini kerana mereka tidak perlu lagi kepada BN yang di terajui UMNO(Orang Melayu).

Dengan Sekolah Cina yang di Kuasai Dhong Zhong yang menggunakan sepenuhnya PERLEMBAGAAN MALAYSIA yang membenarkan Sekolah Ibunda di teruskan dan dengan Hak Asasi manusia di gunakan dan Hak kebebasan berseuara juga di gunakan dan dengan Lawyer-lawyer JAHAT yang memihak kepada mereka dan EO dan ISA yang di hapuskan, semuanya ini memberi kelebihan kepada mereka. Bahasa Cina, Tulisan Cina, Kebudayaan Cina dan desakan untuk memansuhkan TAMADDUN ISLAM dalam Universiti swasta sebagai syarat pengajian.

 Pekerja yang Fasih Manderin sahaja yang boleh bekerja di sektor SWASTA dan dengan Najib mengiktiraf Ijazah dari UTAR yang rata-rata muridnya GAGAL BAHASA MALAYSIA (sebab itu mereka tidak layak masuk IPTA), ini adalah KEHANCURAN kepada BANGSA MELAYU dan Negara yang di rancang begitu halus untuk menukarkan Tanah Melayu ini kepada Tanah Cina Luar Negara dengan menggunakan DEMOKRASI sebagai PEPERANGAN untuk menawannya.

Sebenarnya sudah lama mereka menjajah negara ini dengan kebenaran KITA. Lihat papantanda kedai, Invois, surat antara swasta perniagaan Cina, kini nama Jalan di Penang dan Peranan Dewan Bahasa dan Pustaka di matikan walau pun pelbagai akta di bawahnya macam tidak dapat di gunakan.

Kini merek adi FASA TERAKHIR untuk menawan Tanah Melayu ini di kala kita sedang HEBAT BERPECAH dan BERGADUH dan kita seperti tidak merasa BERDOSA seperti kita kehilangan SINGAPURA sedangkan kita telah LARI dari MEDAN PEPERANGAN.

Dengan mudah kita menyatakan KITA hanya berkompromi hanya dalam POLITIK tapi tidak dalam Ugama, TAPI KITA MENYERAHKAN NEGARA KEPADA KAFIRUN, kita kata kita hanya menetang rasuah Kerajaan, sedangkan KITA TELAH MENYERAHKAN KUASA MEMBUAT KEPUTUSAN KEPADA KAFIRUN, kita kata ini adalah kerjasama untuk menyingkirkan kerajaan yang zalim sedang KITA TELAH MENJUAL MAKLUMAT KEPADA KAFIRUN untuk meruntukkan KERAJAAN yang di TERAJUI ORANG ISLAM. Kita mengatakan perlu membawa mereka dekat dengan Islam dan Masjid adalah tempat untuk kegiatan Masyarakat, tapi mereka telah MENGGUNAKAN KESEMPATAN ini untuk "MENAWAN" kita dan kita telah mengajar mereka untuk tidak lagi menghormati TEMPAT IBADAT KITA sedangkan kita tidak pernah mengganggu rumag Ibadat mereka.

Kini mereka menyerang kita terang-terangan. Menghina Ugama kita, Khalifah kita, Pemimpin  kita, Mufti kita, Pemerintah kita, Bangsa kita, Bahasa kita dan mereka meyerang MINDA KITA dan PROVOKASI keatas kita dan kita masih mengatakan ini BUKAN PEPERANGAN. Sedangkan anak-anak kita sedang di MURTADkan. Tanah Pusaka ini sedang di musnahkan semahunya.

Jangan menuding jari lagi kepada sesiapa, walau pun pada asalnya kita tahu siapa yang punya angkara. BERSATULAH UNTUK UGAMA, BANGSA dan TANAH AIR. Mari bersma-sama kami kita menetang mereka dengan IMAN dan AKAL. Sesiapa sahaja yang bersama mereka adalah PERDERHAKA kepada kami dan Ugamabangsa atau menjadi PEJUANG bersama kami. Pilihan di tangan anda.


Orang Cina Mahukan Kuasa Politik dan Memerintah Malaysia

Akhbar bahasa Cina Nanyang Siang Pau telah menyiarkan artikel kontroversi mengenai sebab-sebab kenapa Orang Cina Mahukan Kuasa Politik bertarikh 5 Ogos 2013.



Di antara artikel Nanyang Siang Pau :

Hari ini masalah yang dihadapi oleh masyarakat Cina dari segi politik, kewangan, bahasa dan pendidikan berpunca kerana mereka tidak mempunyai kuasa.

Masyarakat Cina dihina dan ketidakadilan terhadap kaum itu jelas terpapar di depan mata kita.

Anak-anak Cina yang mendapat keputusan peperiksaan cemerlang, tidak mendapat biasiswa dan tempat untuk memasuki universiti. Bukankah pihak kerajaan agak keterlaluan?

Selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU- 13), orang Cina dituduh melakukan tsunami politik. Sebenarnya ia bukan begitu.

Apa yang kita nampak, orang Melayu selepas PRU-13 lebih banyak melakukan tsunami apabila mereka mula menyimpan dendam dan menghukum orang Cina.

Perkara ini boleh dilihat dengan jelas termasuk isu penutupan jalan Jonker Street di Melaka. Sudah pasti selepas ini akan timbul banyak lagi isu-isu lain secara berturutan yang berpunca daripada tindakan orang Melayu ingin membalas dendam.

Memang benar orang Melayu tidak pandai berniaga. Adalah bagus juga pihak kerajaan memberikan orang Melayu tongkat dan kereta sorong.

Biar mereka duduk sahaja sambil menerima duit yang bertimbun-timbun. Mereka mendapat habuan daripada hasil usaha orang yang bertungkus lumus mencari rezeki. Buat apa Melayu nak berniaga! Kerana orang Cina lagi bijak berniaga dan banyak membuat untung.

Hari ini tidak lagi kedengaran suara ‘yam seng’ (minum untuk menyambut kemenangan). Hanya kedengaran sekarang suara untung! untung! untung!

Selalunya masyarakat Cina akan tanamkan dalam fikiran anak-anak mereka bagaimana cara berniaga untuk mendapat keuntungan dan macam mana boleh untung besar.

Bagaimanapun mereka terlupa bahawa apabila wang telah banyak ketika kita tiada kuasa politik, semua harta dan duit bukankah bulat-bulat akan diserahkan kepada orang lain? seterusnya
Peringatan Pejuang

# Ayat yang Amukanmelayu merahkan itu JELAS mereka hendak menawan dan memiliki Tanah Melayu ini dengan MERAMPASnya dengan cara UNDI. Jika Islamelayu dalam PAS atau UMNO atau PKR atau yang tak ambil peduli pasal KUASA MELAYU ketika ini dan terus tak mau BERSATU.....kita telah berlaku kejam ke atas KETURUNAN kita yang terkemudian nanti dan jangan marah jika mereka menderhaka kepada kita kerana kita terlebih dahulu MENDERHAKA kepada PEJUANG yang terdahulu yang telah amanahkan Tanah Melayu ini untuk kita jaga dan melindunginya

Dengan ini AMUKANMELAYU MENGISTIHARKAN Ini adalah PEPERANGAN KE ATAS ISLAMELAYU OLEH KAFIRUN PENDATANG........TANYALAH DIRI ANDA,


 "ANDA BERSAMA KAMI ATAU BERSAMA MEREKA"