,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Tuesday 20 August 2013

LU APA PEDULI - AKU MEMANG RESIS




DAULAT TUANKU


USTAZ INSENG


AMUKANMELAYU - Apa nak jadilah PAS dengan UMNO ni. Anjing dengan Kucing kini dah lama menyelesaikan masalah mereka sehingga ada Ibu anjing yang menyusukan anak kucing. Tapi UMNO dan PAS ni langsung tidak nampak untuk mereka ini berdamai. Sebalik mereka semakin mesra dengan KAFIRUN. MCA menolak sebarang Jawatan dalam Kabinet Najib, tapi Najib tetap TERHEGEH-HEGEH nak melantik juga puak Kafirun ni. Sehingga Adek Sepupu di beri Dua Jawatan Menteri.(Pertahanan dan Memangku Pengangkutan)

Sementara PAS pula sampai sanggup "Menggadai Nama Allah" hanya kerana nak berkawan dan mengikut Telunjuk Kafirun hanya kerana UNDI untuk ke Putrajaya dan sanggup menjadi macai DAP mengusung dan memasang bendera dan ada lagi lebih parah dapat makan sekali di JAMUAN MAKAN BESAR DAP dengan dua hidang yang berbeza tapi makan di satu meja. (Cina ambil lauk TAK HALAL dan Pak Lebai Malang pula ambil lauk yang HALAL dan makan si satu meja dengan TIN-TIN ARAK di letakkan di tengah meja....satu penghinaan. Tapi Lebai Malang kata okey jerrr....

Diam tak diam....kerana berebutkan se ekor Lembu. PAS menarik kepalanya dan UMNO pula menarik ekornya.....dengan selamber dekkkk......jer CINA dan INDIA duduk di tengah-tengah....India memerah susunya dan Cina memegang besennya. Sambil gelak-gelak dan bercerita tentang KEBODOHAN kita mereka bermain-main dan minum susu dari lembu yang kita rebutkan.

UMNO/PAS...Jadilah Tuan Kepada Tanah Sendiri......kita pengutip sewanya dan kita memiliki diri kita sendiri.....janganlah kita hanya memegang TALI sedangkan PENDATANG yang MEMERAH SUSUnya........

Aku hanya boleh BERKONGSI dengan depa hanya JIKA ISLAM menjadi anutan mereka. Yang lain mintak MAAP.......angkat kepala depan Aku pun Aku tak suka.....Aku sememang RESIS. Lu apa hal?