,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Tuesday 6 August 2013

TENTERA BANI TAMIM LAHIR DI ALOQ STAQ


Faisal Pemuda Malaysia Berjihad Di Syria!

Kekejaman yang di lakukan Syiah Bassad ke atas Sunni Syiria menjadikan dia mencari JIHAD di Bumi Asing
Pembunuhan yang di lakukan Bashar jauh melebihi pembunuhan rakyat Plastine oleh Israel
Seorang pemuda warga Malaysia yang pada mulanya hanya pergi menghantar bantuan kemanusiaan di Syria mengambil keputusan untuk terus tinggal di sana dan mengangkat senjata menentang tentera rejim syiah Basyar Assad.

Faisal Hamdi, anak muda kelahiran Alor Setar, Kedah namun menetap di Kuala Lumpur dikatakan berlepas bersama kumpulan team kemanusiaan ke Syria untuk berkhidmat membantu rakyat dan pelarian Syria pada 28 Julai lalu.

Namun tidak tahan melihat kekejaman berlaku di Syria dan dia sendiri sudah lama memendam hasrat untuk jihad fisabilillah, Faisal dikatakan menyertai mujahidin Free Syrian Army (FSA) untuk turut sama menggempur rejim Syiah Basyar Assad.

Keputusannya ini disokong oleh keluarga malah isterinya, dilihat turut memberikan kata-kata semangat.

Bagaimanapun dalam gambar yang memaparkan dirinya memegang senapang, Faisal meletakkan ‘disclaimer’ bahawa keputusan untuk bertempur dengan tentera rejim adalah keputusan peribadi dan tidak melibatkan kumpulan team kemanusiaan yang diwakilinya.

Sebagai persediaan sebelum berjihad di Syria, Faisal dikatakan sudah mempersiapkan diri termasuk dengan menyertai latihan keras rejimen askar wataniah di samping mendalami ilmu agama.

Jika dilihat pada laman Facebook Faisal, dia sentiasa memberikan update terkini keadaan di Syria termasuk kawasan tempatnya berada yang sering digempur rejim Basyar. – REM RAMZI


Keberanian Faisal amat dikagummi... marilah para sahabat kita mendoakan agar Faisal sentiasa dilindunggi Allah s.w.t... Allhuakbar!


Pulak dah.....mana satu yang betul ni....atau nak coner line? Kalu ia pun apasalahnya. Kafirun kat Malaysia ni pun dah terlalu kurang ajar kepada ISLAMELAYU.....memang kita perlukan kepada PEMUDA seperti ini.



AMUKANMELAYU - Inilah kumpulan ke 5 dalam ISLAMELAYU selepas UMNO, PAS, PKR dan  NGO. Adakah Kumpulan ini nanti yang akan bangun mempertahankan ISLAMELAYU setelah SEMUA KEPERCAYAAN yang di beri kepada KERAJAAN hilang sepenuhnya dan Kegagalan KERAJAAN menutup mulut Cina dan menyekat KEBIADABAN mereka ke atas Islamelayu terus berlarutan......kumpulan yang di serapi dengan ROH JIHAD ini akan bangun mempertahankan Ugama, Bangsa dan Tanah Airnya. Kalau ia kumpulan ini, sememangnya pun itu yang kita tunggu-tunggu.