,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Friday 23 August 2013

PADERI KATHOLIK AKAN TERUS BERJUANG UNTUK YANG MENYOKONG "MURTAD"



Paderi Katholik Berjanji Akan Berjuang Untuk Semua Pihak Yang Menyokong Mereka Dalam Kes Kalimah Allah.

Pengarang akhbar mingguan Katholik - The Herald, Paderi Lawrence Andrew melahirkan rasa kecewa apabila gagal dalam permohonannya untuk menghalang Kementerian Dalam Negeri (KDN) dan kerajaan persekutuan daripada membuat rayuan bersabit penggunakan kalimah Allah dalam majalah terbitannya.

Lawrance yang ditemui pemberita bagaimanapun berkata mereka akan terus berjuang dan memastikan kalimah tersebut boleh digunapakai dalam akhbar mereka pada masa depan.

"Sudah tentu kami sangat kecewa dengan keputusan mahkamah hari ini, kami akan cuba untuk teruskan pertahankan hak kami dan nasib kami.

"Perlembagaan sebelum ini sudah tetapkan ianya (kalimah Allah) boleh digunakan di dalam The Herald, jadi sudah tentu kami sangat kecewa tetapi ini adalah satu keputusan penghakiman yang perlu kami tunggu pada 10 September ini untuk keputusan muktamad," katanya ketika ditemui tadi di luar Mahkamah Rayuan.

Lawrance dalam pada itu berharap pengganut Kristian terus berdoa bagi memastikan hasrat mereka menggunakan kalimah Allah dalam penerbitan beberapa bahan cetak mereka diluluskan oleh mahkamah pada pendengaran terakhir 10 September depan.

"Kepada pengganut agama Kristian, saya berharap kamu terus berdoa dan Tuhan kita akan merahmati kita," katanya.

Mahkamah Rayuan akan meneruskan pendengaran rayuan kerajaan pada 10 September ini.

Mahkamah Rayuan hari ini menolak permohonan akhbar mingguan Katolik itu untuk menghalang kerajaan persekutuan membuat rayuan bagi menghalang kalimah Allah digunakan dalam penerbitan mereka.

Keputusan itu dibuat oleh panel tiga hakim diketuai Datuk Seri Abu Samah Nordin yang bersidang bersama Hakim Datuk Abdul Aziz Abdul Rahim dan Hakim Datuk Rohana Yusuf.


Hadis Nabi : Umat Islam Akhir Zaman Akan Ikut Perangai Yahudi



عن أبي سعيد الخدري قال ، قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : لتتبعن سنن الذين من قبلكم شبرا بشبر وذراعا بذراع حتى لو دخلوا في حجر ضب لاتبعتموهم ، قلنا : يا رسول الله ، اليهود والنصارى؟ قال : فمن


Daripada Abu Sa’id al Khudri RA, beliau berkata : Rasulullah SAW pernah bersabda : “Kamu akan mengikut jejak langkah umat-umat sebelum kamu, sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta, sehingga jikalau mereka masuk ke lubang biawak pun kamu akan mengikuti mereka”. Sahabat bertanya : “Wahai Rasulullah, apakah Yahudi dan Nasrani yang engkau maksudkan?” Nabi SAW menjawab : “Siapa lagi kalau bukan mereka?” (Riwayat Muslim)

Daripada hadis ini, Rasulullah SAW memberitahu bahawa di akhir zaman nanti, umat Islam akan mengikut jejak langkah, cara hidup, perundangan dan sebagainya daripada Yahudi dan Nasrani. Sehinggalah apabila orang Yahudi dan Nasrani memasuki lubang biawak yang sempit dan kotor pun akan diikuti oleh orang Islam di akhir zaman. Ini disebabkan mereka menafikan al Quran, sebagai perundangan di dalam sesebuah negara.

 Tiada kemenangangan yang menjadi milik kita selagi "DEMOKRASI DAN UNDI menjadi TIKET untuk ke Putrajaya

SELAMATKAH ISLAM sekiranya "ULAMAK" yang menjualnya?
ULAMAKKAH INI - Selagi ada "MAKHLUK" seperti ini, Islamelayu tidak akan aman.
EMIKIRAN YANG BAHAYA JAUHILAH PEMIMPIN ISLAM SEPERTI INI.



" KERANA PERGI MENGAMBIL ANAK KITA YANG DI "KURUNG" DI DALAM GEREJA, HASSAN ALI DI TUDUH BERSALAH DAN DI SINGKIRKAN, JANGAN CUBA MENJADI JAGUH UNTUK MEMPERTAHANKAN ISLAM, NANTI KAMU AKAN DI PECAT DARI ORGANISASI" Keadilan apakah ini?

 HasanAliDipecat


INI KEPUTUSAN YANG AMAT TEPAT DARI SE ORANG ULAMAK


ULAMAK SEJATI TIDAK AKAN MENGGADAI UGAMANYA

Budak Melayu Pakai Salib

  (Inilah sebenarnya yang mereka inginkan)
by Syuri Sukarno 
melayu murtad @ isu hangat
APA STATUS UGAMA PEMUDA MELAYU INI?
NAUZUBILLAH ANAK SIAPAKAH INI?

Sedih melihat gambar budak Melayu yang jahil ni. Bermegah bergambar dengan loket salib di dada. Di dinding belakangnya terpampang khat tulisan Allah.

Mungkin benar orang Islam tiada kekuatan jatidiri, mudah sangat terpengaruh dengan budaya asing. Semasa saya di asrama dahulu ada juga budak Melayu Melaka yang memakai loket salib walau pun dia mengaku masih Islam. Pakai salib hanya untuk berfesyen dan kononnya orang Serani. Last-last kena sound dengan senior, menggigil lutut.

Ya Allah, jauhikanlah kami dari tipu daya syaitan, matikanlah kami dalam Islam. Semoga budak ni bertaubat nasuha dan kembali kepada ajaran Islam.


AMUKANMELAYU - Kita akan selamat sekiranya kita "MENJUNJUNG KALIMAH TAUHID" untuk kemenangan sebagai tiket untuk kita melangkah bergaya di akhirat kelak. Sekiranya TAUHID di letakkan di hujung kuku, semua yang BERGELAR TOK GURU pun akan menjadi mangsa TIPU DAYA IBLIS selagi kita di pisahkan dan BERSETERU dengan saudara sendiri kerana NAFSU.