,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Monday 19 August 2013

MEKAH DALAM BAHAYA - TIDAKAH MEREKA TAKUT DENGAN JANJI - JANJI ALLAH?


Syiah sedia serang Mekah untuk wakil rakyat gila Amerika,

Berapa Orang Syiah Melayu Malaysia nak hantar Pejuangnya ke Mekah untuk "MEROBOHKAN" KAABAH? 

TOLONGLAH JAWAB WAHAI PENGANUT SYIAH MALAYSIA....


SYIAH - Mereka sudah gila
"Faiz Shakir", salah seorang jurucakap Hizbullah secara langsung dalam sebuah rancangan tv di OTV telah mendedahkan rancangan puak-puak syiah untuk memusnahkan Mekah.

Ikuti temuramah tersebut yang telah diterjemahkan di bawah. Video temuramah tersebut juga disertakan.

-------------------------------------------------------------



"Hisbullah tidak dapat dimusnahkan, ianya yang terkuat dikalangan negara-negara Arab, lebih kuat dari empayar-empayar diseluruh dunia dari segi ekonomi, ketenteraan dan sosial, apa yang kamu fikir?

Kami tidak takut dengan ancaman Bandar Ibn Sultan ( seorang putera raja Qatar yang mengancam untuk menyerang Bashar) malah Saudi sekalipun dengan seluruh kekuatannya, dari raja mereka hinggalah kepada rakyat mereka yang terakhir, mereka fikir mereka siapa?

Jika mereka mengebom Qasiun Damsyik (tempat dimana kekuatan Bashar pada paras maksimum), kami akan menyerang Mekah dihadapan kepala mereka sendiri.

Wartawan: "Mekah? Bukankah itu tempat suci bagi mereka?"

"Faiz Shakir": Biarkan aku bercakap, aku tidak kisah semuanya lagi, ini adalah fakta, kami akan memusnahkan Mekah dan Madinah, dan juga Jeddah dan Riyadh dengan mereka semua yang ada dan tinggal dalam bandar-bandar ini, ini adalah fakta strategi. Kewujudan kami lebih penting dari 'batu-batu' dan 'bukit-bukit' mereka.

Wartawan: (masih lagi dalam keadaan terkejut!!) Siapa yang akan memusnahkan Mekah? Iran? Syria? Hisbullah?? Tempat itu adalah tempat suci bagi mereka!!!

"Faiz Shakir": Aku tidak akan mendedahkannya, tapi jika mereka mengancam kami, kami tahu bagaimana untuk membalas ancaman itu.

Surah Al-Fiil - سورة الفيل

  Baca dan TAFSIRlah Surah Al-Fiil ini Wahai.....penganut SYIAH
Bismillah Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
A001 Tidakkah engkau mengetahui bagaimana Tuhanmu telah melakukan kepada angkatan tentera (yang dipimpin oleh pembawa) Gajah, (yang hendak meruntuhkan Kaabah)?
(Al-Fiil 105:1) | <Embed> | English Translation | Tambah Nota | Bookmark
A002 Bukankah Tuhanmu telah menjadikan rancangan jahat mereka dalam keadaan yang rugi dan memusnahkan mereka?
(Al-Fiil 105:2) | <Embed> | English Translation | Tambah Nota | Bookmark
A003 Dan Ia telah menghantarkan kepada mereka (rombongan) burung berpasuk-pasukan, -
(Al-Fiil 105:3) | <Embed> | English Translation | Tambah Nota | Bookmark
A004 Yang melontar mereka dengan batu-batu dari sejenis tanah yang dibakar keras, -
(Al-Fiil 105:4) | <Embed> | English Translation | Tambah Nota | Bookmark
A005 Lalu Ia menjadikan mereka hancur berkecai seperti daun-daun kayu yang dimakan ulat.

(Al-Fiil 105:5) | <Embed> | English Translation |  
 
Baca petikan blog asing di SINI seperti yang terdapat di bawah ini:


 

Tancredo’s Plan To Bomb Mecca Lambasted By Conservatives

By Faiz Shakir on August 6, 2007 at 9:50 pm
Last week, Rep. Tom Tancredo (R-CO) reiterated his call for bombing Muslim holy sites as a “deterrent” against terrorist strikes on the U.S. homeland.

“If it is up to me, we are going to explain that an attack on this homeland of that nature would be followed by an attack on the holy sites in Mecca and Medina,” he said in Iowa.

“This shows that we mean business,” said Bay Buchanan, a senior Tancredo adviser. “There’s no more effective deterrent than that.”

Chicago Sun-Times columnist Neil Steinberg responded, “That’s nuts, of course, not only contrary to every cherished American ideal, but counterproductive, as the prospect of the United States bombing Islamic holy cities would inspire, rather than deter, terrorists.”

Fortunately, many leading conservatives have distanced themselves from Tancredo’s dangerous logic:
Former Wisconsin Governor Tommy Thompson: “I sincerely believe that bombing religious artifacts and religious holy sites would do nothing but unify one billion Muslims against us. It makes no sense.”
Former Arkansas Governor Mike Huckabee: “Historically, we’ve tried to avoid doing what the Nazis did, and that’s bombing every kind of possible target. We’ve had this attitude (that) we don’t do these things. There are some things that are off limits.”
Rep. Duncan Hunter:I wouldn’t follow that.”
State Department Spokesman Tom Casey: Tancredo’s comments are “reprehensible” and “absolutely crazy.”
State Department Spokesman Sean McCormack: “The remarks are simply outrageous. … [I]t’s important for people abroad, who may not necessarily pay attention to the details and just hear a headline with that in it, that the official position of the United States Government is that those remarks are just outrageous.”
Tancredo’s comments have created international concern. Pakistani National Assembly Speaker Chaudhary Amir Hussain said the assembly will “unanimously adopt a resolution against this mischievous statement.”

For his part, Tancredo is refusing to back down. At last weekend’s debate, he responded, “Boy, when [the State Department] starts complaining about things I say, ‘I feel a lot better about the things I say,’ I’ll tell you right now.”

You can email Tancredo’s official blogger by clicking here. Let him know you want to see Tancredo retract his remarks.

UPDATE: The New York Times blog labels Tancredo’s ludicrous bombing plan a “tough stance.”

MEKAH DAN MADINAH SEBENARNYA TELAH DIKEPUNG SECARA SISTEMATIK DAN TERSUSUN OLEH ZIONIS. 

 

بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ. Ketika ini seluruh umat islam didunia menumpu perhatian pada krisis di Mesir dan Syria...tetapi sedarkah kita bahawa ini ada episod terakhir permainan Dajjal sebelum beliau membuka Fasa berikutnya...Tahukah anda,sasaran yang mereka idamkan bukanlah Palestin....sebaliknya MEKKAH dan MADINAH....dan Tahukah anda MEKAH dan MADINAH kini telah dikepung secara sistematik oleh Zionis (Israel)dan sekutunya Syiah (Iran)......bermula dengan;
-TURKI Uthmaniyah yang ditumbangkan dan Jatuh ketangan Puak Sekular Ekstreme,walaupun kini diperintah Pemimpin "Islamik" Erdogan,Hakikatnya beliau hanyalah Puppet yang hanya bersuara tapi tidak bertindak kerana dikekang Pengikut Setia Attaturk.

-PALESTIN yang sebelum itu makmur dibawah pemerintahan Uthmaniyah ditawan mudah puak kufar sebelum diserahkan pada Zionis.
-IRAQ satu2nya negara yang lantang mempertahankan Palestin secara ketenteraan diceroboh dan diranapkan,USA dan negara Salib dan Bantuan sulit dari Syiah (IRAN).

- AFGHANISTAN negara mundur yang memiliki hasil bumi paling kaya didunia dirampas oleh USA hasil bantuan Syiah (IRAN) dan segala hasil buminya disalur pada Zionis (Israel).- LIBYA pimpinan Ghadaffi merupakan musuh ketat Negara Salib dijadikan bahan Eksperimen untuk mencetuskan "Arab Spring"...Rakyatnya dihasut untuk "BANGKIT"...dibantu dengan "Bersungguh2" oleh Tentera Salib (NATO).

-SYRIA adalah sasaran sebenar Operasi Arab Spring yang dirancang Zionis kerana sudah tertulis dalam kitab2 lama Yahudi bahawa Syria adalah medan perang Armageddon melibatkan Mesiah(Dajjal) dan Al-Mahdi.
-MESIR walaupun "DISERAHKAN" kepada Dr Morsi dari Ikhwanul Muslimin,kemudian dirampas semula oleh Tentera Firaun moden pimpinan Syiah dan Zionis bertujuan menimbulkan kemarahan tak terhingga Umat Islam supaya tercetusnya Armageddon dengan segera.

LIHATLAH...DIPETA,,,SEMUA NEGARA DISEKELILING MEKAH DAN MADINAH TELAH DITAWAN DENGAN SISTEMATIK......Diakhir Zaman juga sudah tertulis dalam hadis bahawa Tempat Suci umat Islam iaitu KAABAH akan diruntuhkan oleh LELAKI dari HABSYAH diberi kepercayaan memerintah Rom.......

SIAPA LELAKI HABSYAH INI.? Semua sedia Maklum...ROM dizaman moden sekarang sudah berhijrah dan kini dikenali sebagai USA melalui sejarah panjangnya.....dan satu-satunya lelaki Habsyah(kulit Hitam) yang memerintah ialah Presiden terkini mereka iaitu BARRACK OBAMA.....Ciri-ciri Obama juga mirip seperti yang digambarkan Rasulullah mengenai lelaki Habsyah yang meruntuhkan Kaabah melalui Hadis Riwayat Al-Bukhari dan At-Tabrani:

DI ANTARA TANDA-TANDA AKHIR ZAMAN IALAH BILA MASA KAABAH AKAN DIRUNTUHKAN DAN PELAKUNYA SEORANG LELAKI BERKETURUNAN HABSYAH YANG DILANTIK MENJADI PEMERINTAH ROMAN.SUBHANALLAH...KITA SEMAKIN HAMPIR......!!!.

AMUKANMELAYU - Apakah yang berlaku hari ini di Negara Arab dan rantau sebelah sini seperti menampakkan kebangkitan Syiah di seluruh dunia adalah untuk menyatakan KEBENARAN kata-kata atau maklumat yang ada pada FAIZ SHAKIR?