,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Thursday 30 May 2013

BIADAB - KITA TELAH DI HINA BEGITU TERUK SEKALI

 

Boikot!!! Cina kata Melayu pencuri, low class! Pergi mati!!!

Memberikan label yang buruk-buruk kepada Melayu merupakan modus operandi yang sudah lama dilakukan. Apa yang tidak diperkatakan tentang Melayu sehinggakan Melayu dikatakan tidak mampu berdiri sendiri dan terpaksa mengharapkan bantuan tongkat daripada orang lain.

Puak-puak Red Beans ini seringkali berbangga-bangga kononnya Malaysia hanya maju kerana adanya orang Cina. Kata mereka lagi, tanpa Cina, Melayu masih duduk di atas pokok.

Anak-anak Cina berkenaan begitu bangga melabelkan Melayu sebagai RASIS tetapi pada masa yang sama, mereka terlupa bahawa RASIS Melayu jugalah yang membenarkan datuk dan nenek, bahkan ibu bapa mereka menjadi rakyat negara ini atas pertimbangan kemanusiaan setelah mereka enggan pulang ke tanah leluhur di Tongsan.

Pelabelan yang mereka lakukan, tidak dianggap sebagai RASIS, bahkan kata mereka itulah yang dinamakan KEBEBASAN BERSUARA.

Baca sepenuhnya di Kedahan69ers SINI

Mereka kata tanpa Cina, Melayu tak boleh hidup. Ianya seolah-olah tanpa Melayu, peniaga mereka boleh terus hidup dan kaya raya.

Takpelah ...

Jangan pula marah dan kaum Cina amarah jika  orang Melayu berhenti bergantung dengan barangan Cina dan beli dari kaum sendiri dan kaum lain yang sedia kongsi hidup membina negara.




AMUKANMELAYU - Rilex brother, brother rilex....................