,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 8 May 2013

DAP DAN PKR MENANG KERANA MENGGUNAKAN PENGUNDI HANTU DARI CHINA, SINGAPURA DAN THAILAND?


Bukti Penting!!! 1.1 Juta Pengundi2 Hantu Dari CHINA, SINGAPORE dan THAILAND Telah Digunakan Dalam PRU 13???

                                                                

Dengan pengundi2 berdaftar yang berjumlah seramai lebih 13 juta berapakah agaknya pengundi2 hantu yang diperlukan untuk memenangi sesuatu PRU???

Katalah cuma 80% daripada 13 juta pengundi2 yang berdaftar keluar mengundi.

Juga kata lah pecahan peratusan pengundi2 pro BN dan PR adalah 45:55.



Jestru jumlah pecahan pengundi2 adalah seperti berikut;



BN = 4.68 juta

PR = 5.72 juta

5.7 juta - 4.68 juta= Perbezaan 1.04 Juta.

Jestru untuk memenangi PRU 2013 dengan menggunakan pengundi2 hantu, BN sekurang2nya perlukan bantuan hampir 1.1 juta pengundi2 hantu.

Siapa Pengundi HANTU?
PAKATAN Kata - Bangla Menjadi Pengundi HANTU Pada BN?

Betul ke Anwar ni....mana buktinya dan kenapa tak buat report POLIS kalau dah dapat tangkap.
BN Kata - Mana ada pengundi HANTU mana ada Bangla?
SPR Kata - Bagaimana nak uruskan pengundi HANTU sedangkan senarai nama pengundi telah di keluarkan sejak bulan Disember 2012.
Amukanmelayu Kata - Anwar sememangnya hebat. Kalau Anwar kata Hantu Raya jadi pengundi pun orang percaya. Muka Bangla jauh tidak menyerupai muka Melayu dan BODOH sungguh UMNO ni di gunakan Bangla, kenapa tak guna Indonesia? Muka merekakan sama dengan Jawa Selangor.
UMNO buang duit dan tenaga sedangkan kita boleh duduk rumah sambil santai tengok TV orang sedang mengundi. Tapi pernahkah anda terfikir jika didalam pejabat PM pun ada Orang PAKATAN ini apalah dengan Pejabat SPR. Orang PAKATAN bersepah di mana-mana. Sebenarnya sebelum timbul DAP menggunakan PENGUNDI HANTU dari China/Singapore(Pelacur/GRO) dan PKR gunakan Orang Siam untuk mengundi mereka, itulah sebabnya Anwar gunakan Bangla sebagai KAMBING JINGGA untuk menutup PENGUNDI HANTU dari CHINA dan THAILAND yang mengundi DAP dan PKR.

 
Singaporean PENGUNDI HANTU kepada DAP?

Jika kita lihat sejarah Anwar yang suka memanipulasi sesuatu keadaan supaya menyebelahinya contoh, demonstrasi Baling, demonstrasi pelajar 70an, mata lebam, diracun Arsenik, suntikan HIV, sakit belakang, dll. sewajarnya kita tahu ... Ini merupakan satu lagi propagandanya kerana tidak boleh menerima kekalahan!!!

Anda semua jangan tertipu!!!

Setakat tangkap 4-5 orang Bangla, yang sebenarnya diupah oleh Pakatan Rakyaat sendiri untuk ditangap kononnya sebagai bukti di dalam usaha mereka memfitnah BN dan di suruh menyanyi LAGU NEGARA KU yang kompom BANGLA ni tak boleh nyanyikan sebagai bukti BANGLA PENGUNDI HANTU. Semalam Amukanmelayu ke Bt. 1 Sepang untuk membantu 1 keluarga Cina di sana siap masuk rumah lagi bersama En. Tai Ketua Kampung dari DAP. Jangan kata nak menyanyi LAGU NEGARA KU, cakap MELAYU pun tak reti. Akhirnya dengan KEBENGONGAN pengikut tegar Bangla yang menjadi mangsa dan bolehkah Bangla ni mempengaruhi pengundian dan jumlah undi??? Fikirlah dengan akal yang waras jangan emo sangat......lihat sekeliling apa yg kita ada dan dapat dan apa pula yang sepet ada dan dapat.......bersatulah demi ALLAH dan RASUL kerana anak cucu di kebelakangan hari.
 

ORANG APA
Ustaz Karim - Kamu orang apa?
Buyung - Saya orang UMNO, Ustaz pula orang apa?
Ustaz Karim - Saya orang PAS
Amukanmelayu - MANA ORANG MELAYU?

Dah lama kita di pisahkan dengan Orang Perak, Selangor, Pahang, Orang Riau, Indrageri, Sulu, Pattani, Medan, Aceh dan lain-lain lagi....kini kita semakin mengecil dengan Orang PAS dan UMNO pula....sudah-sudahlah......aku dah letih ni....


AMUKANMELAYU - Jika apa-apa tuduhan atau Propoganda Anwar dan DAP pada UMNO dan MELAYU, perhatikanlah....sebenarnya itulah yang sedang mereka lakukan. Jika mereka kata UMNO gunakan pengundi HANTU, sebenarnya merekalah yang menggunakan pengundi HANTU.