,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Friday 3 May 2013

SUMPAH SESUMPAH SUSAH MENYAMPAH TULAH


 
 
 LOKASI SAIFUL BERSUMPAH - Antara Rukun Iraqi dan Maqam Ibrahim
 
Wah! Aku dah agak kisah tisu terbang confirm berulang punya, yalah video Stopa Ali dok balun baik punya pun mereka kata bukan video asli, maka tidak hairan la kalau puak pakatan cuba nak spin dengan mengatakan video Saiful bersumpah di hadapan Kaabah adalah video palsu.

BAYANGKAN VIDEO PENUH BERWARNA SIAP ADA SUARA PUN PUAK PAKATAN KATA TIPU, video China Doll ngan Anwar jangan cerita la, ada 4 angle pun mereka tak nak percaya.

Tapi yang aku pelik puak-puak ni tak tau ke Saiful hanya menggunkan handphone E72 keluaran Nokia untuk rakaman tersebut? Dari nak suruh Anwar bersumpah puak-puak yang kononnya memperjuangkan Islam ini mempertikai video Saiful pulak.

Peliknya aku dengan mereka ni, dari korang pertikai sumpah Saiful dengan alasan bodoh tak masuk akal tu baik korang suruh je si Anwar bersumpah, kenapa la puak pakatan ni bebal? Video kamera E72 taklah secanggihSmart Handphone. Apa cerita kata diedit pakai chrima key (green screen).

Kat bawah ini doa aku kepada Allah tentang isu Saiful bersumpah di hadapan Kaabah!

Ya Allah Ya Tuhanku, aku mohon padamu Ya Allah selamatkanlah negara kita ini dari manusia durjana yang menghalalkan segala perbuatan haram pemimpin mereka! Ya Allah kau tunjukkanlah kebenaran pada kami Ya Allah.

Aku memohon padamu di hari Jumaat yang mulia ini Ya Allah, kepada mereka yang cuba mempermainkan Sumpah Saiful di hadapan Kaabah ini, tunjukkanlah akan kebenaran kepada mereka, Ya Allah, mereka ini sudah sampai ketahap kesesatan yang tak boleh diselamatkan lagi.

Aku juga mohon padamu Ya Allah, tunjukkanlah kebenaran. Jauhilah kami dari manusia durjana seperti mereka ini yang sentiasa menghalalkan yang haram dari menjadi pemimpin kami!

Bakinya terserah la pada akal fikiran kamu semua. 
 
AMUKANMELAYU - penulis tidak mahir dalam pembikinan film....tapi dari "Penerangan En Azhar Sulaiman"  konsep 3 D pun tetap ada kesan pengubahsuaian komputer dan kesannya adalah ketara jelasnya. Tapi untuk membikin film seperti ini, tiada lagi pakarnya walau pun pengarah dari Hollyword. Peliwat Saiful menang di Mahkamah adalah kerana kesilapan pegawai penyiasat PDRM dan pekara ini di akui oleh Lawyernya. Bagi penulis Sumpah Saiful ini benar tapi perkara "LIWAT" hanya Saiful, Peliwat dan Allah sahaja yang tahu. Tentang kedudukan Saiful semasa di hadapan Kaabah.....penulis amat faham di kawasan ini.....kerana hampir setiap malam penulis tidur di Masjidil Haram sepanjang berada di Mekah.