,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 29 May 2013

KALU POLITIK SINGAPURA, TAK SEMPAT LEPAS TAMBAK DAH KENA ?CEKUP"


SINGAPURA BERI AMARAN KEPADA AHLI POLITIK (PEMBANGKANG) JANGAN CAMPUR URUSAN DALAM MEREKA. PADAN MUKA WEII!!


AA

GEMPARRR..!!! RAFIZI TEKAD SERANG K’JAAN SINGAPURA..???!!!

 
Perghhh..!!! Aku macam tak percaya pulak! Ye laaaa… Rafizi nak migrate ke Singapore sebab nak lawan dengan anak Lee Kuan Yew?
Betul ke ni? Betul ke dia nak pindah dok kat Singapore untuk belasah Lee Hsien Loong? Dia ada teloq ke? Apa sebab Rafizi tiba-tiba nak ke Singapura? Apa salah Singapore kat dia?
Aku rasa mungkin pasai video kat bawah ni.. Aku rasa, kalau Rafizi tengok, dah tentu dia marah gila punyaaa..!!! Cuba tengok kalau tak caya…

 

PASARAYA IKLANKAN PESTA DAGING BABI PUN, RAFIZI RAMLI DAN MELAYU PAKATAN TAK BOLEH HANDLE, LAGI NAK SEMBANG DERAS!!!


Pasaraya YSK Freshmart terletak di Jalan Bunga Tanjung... dan sebenarnya tidak jauh dari pejabat bekas ADUN Teratai, Janice Lee. Kawasan berkenaan berada di dalam Parlimen Pandan. Ahli Parlimen sekarang adalah Rafizi Ramli yang sedang sibuk cuba mengatur skrip untuk menunjukkan yang Barisan Nasional menang PRU13 secara tipu.

Belum pernah berlaku sepanjang Barisan Nasional berkuasa, atau sesuatu kawasan DUN yang dikuasai oleh ADUN Barisan Nasional, perkara sebegini berlaku. Namun apabila Pakatan Rakyat berkuasa, berbagai-bagai perkara aneh, dan karut sudah mula muncul.

Para pecacai Pakatan Rakyat sibuk mendabik dada bahawa kejayaan Pakatan Rakyat, turut menambah jumlah Ahli Parlimen Melayu di Parlimen. Sedangkan kata mereka, Barisan Nasional pula tidak begitu memandangkan Barisan Nasional mempunyai kuota untuk parti-parti komponennya.

Namun kalau ramai sahaja, tetapi tidak berfungsi sebagai pembela umat Islam dan agama Islam, lebih baik tak ada. Telah dijangkakan dari awal bahawa wakil-wakil rakyat Pakatan Rakyat, terutama yang berbangsa Melayu dan beragama Islam, adalah BERHALA BISU yang tidak akan berbuat apa-apa apabila Islam dan Melayu diusik, tetapi apabila hak bukan Islam disentuh, merekalah yang paling kuat melenting.

Pandan telah pun melantik Rafizi sebagai wakil mereka. Walaupun majoriti yang memangkah Rafizi adalah pengundi-pengundi Cina, tetapi jumlah Melayu yang cukup kagum dengan Rafizi dan terpedaya dengan pembohongan puak-puak berkenaan, turut memangkah Rafizi.

Bila dah menang, perkara pertama yang dihidangkan adalah PESTA DAGING BABI yang dianjurkan oleh sebuah pasaraya. Walaupun iklan berkenaan bukanlah untuk orang Melayu atau orang Islam di Pandan dan Ampang, tetapi ianya benar-benar menjolok mata. Sensitiviti Melayu-Islam langsung tidak dipedulikan lagi kearna puak-puak berkenaan bangga dan angkuh dengan kejayaan Rafizi sebagai Ahli Parlimen.

Kita nak tengok apakah alasan yang akan diberikan oleh Rafizi Ramli dan Melayu-Melayu PKR di Pandan yang masih bersembang deras tentang idealistiknya PKR dan Pakatan Rakyat.

Barangkali kalau daging babi dijual di sebelah rumah mereka pun, mereka tidak kisah langsung sebab BABI dan PAKATAN RAKYAT adalah SEBATI!!!

Anda fikir Rafizi akan kisah dengan pesta jualan daging babi ini di kawasannya? Sudah tentu tidak!

Lainlah kalau ianya daging halal yang dijual oleh syarikat Melayu... yang tu, Rafizi sanggup ke Singapura malah keliling dunia untuk membuktikan yang syarikat Melayu berkenaan sebagai penyeleweng. 
 
 
 
AMUKANMELAYU - dasar pendidikan yang sentiasa berubah-rubah kerana terlalu "MUHIBBAH" dan mendahului masa dengan meninggalkan elemen-elimen Ugama, Bangsa, Budaya, Sastera/penulisan dan sejarah/tamaddun ini menjadikan kita hilang daya saing, jati diri dan halatuju.