,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Wednesday 8 May 2013

TAK AKAN MELAYU HILANG DI DUNIA TAPI TELAH KEHILANGan TARINGNYA


PAPA GOMO DI TAHAN POLIS !!!




Penulis blog kontroversi pro-Umno Papagomo hari ini ditahan polis.Laporan menyebut ianya telah disahkan pihak PDRM menerusi laman twitter anggota keselamatan tersebut.Blogger Pro Kerajaan itu ditahan bersama seorang lagi individu yang dikenali sebagai "King Jason".Perkara itu dimaklumkan oleh pihak polis melalui pesanan Twitter hari ini.Sebab penahananya setakat ini belum diketahui.

Bagaimanapun,sebelum ini dilaporkan terdapat laporan polis dibuat terhadapnya dan seorang pembaca Shahrizad Mohd Diah atas dakwaan mengeluarkan kenyataan berhubung isu Melayu dan Cina.Free Malaysia Today melaporkan,laporan itu dibuat oleh Jamilah Baharuddin di balai polis Simpang Tiga dan kemudiannya di Sungai Maong di Kuching
[Picture4.jpg]
TOK JANGGUT - Persiapan PASONG, TALI, TUKANG GANTUNG dan mayat Al - Marhum di usung di atas KELARAI BULUH, semuanya di lakukan oleh ORANG ISLAMELAYU atas arahan KAFIRUN. Fikirkanlah, di mana keberanian dan kemana KESETIAAN kita curahkan. MELAYU bunuh MELAYU. Samakan dengan kedudukan POLITIK sekarang. Siapa yang bersekongkol dan menerima arahan dari KAFIRUN?

Cubaan Menghasut Menyerang Balai Polis Dan Membunuh Pegawai Polis Dan SPR cc. @PDRMsia


Apasal tala tangkap.....tajut ka?
Kalau ada blogger ditangkap kerana mengeluarkan kenyataan yang dikatakan rasis, mungkin beliau cuba mempertahankan maruah dan harga diri kaum dan Agamanya. Mungkin tidak ada niat untuk membuat huru hara di negara Malaysia yang tercinta. Namun apabila seseorang membuat posting di laman sosial Facebook menghasut orang ramai untuk menyerang balai Polis, menghapuskan pegawai Polis dan pegawai SPR, ini merupakan ancaman bunuh dan wajar diambil tindakan kerana ini sudah amat keterlaluan.

Apabila seseorang mengusahakan agar YDP Agong ditiadakan di Malaysia, ini menderhaka (treason) namanya dan boleh ditangkap serta didakwa. Apakah mereka ingin mewujudkan 'Negara Republik'? CTS berharap pihak Polis dapat menahan orang yang bertanggungjawab seberapa segera.

Buat Perdana Menteri yang baru mengangkat sumpah hari ini, permintaan kecil dari Rakyat Marhaen CTS pinta. Lantiklah Menteri Kementerian Dalam Negeri (KDN) yang baru daripada seseorang yang tegas dan konsisten di dalam setiap arahannya. Cukup-cukuplah dengan Menteri Amaran. Di fikiran CTS, Datuk Seri Anifah Aman mampu memikul beban ini.

  


Mali la tangkap Gua maaa......


Penyebaran Gambar Jalur Gemilang Diterbalikkan Perbuatan Biadap Dan Kurang Ajar..Senang Saja Jangan Benarkan Masuk MAlaysia


KENEPE tale tangkap kami looooo!!!!.... 

KUALA LUMPUR: Tokoh Belia Negara 2011 Mohammad Rizan Hassan berpendapat perbuatan pihak yang menyebarkan gambar sekumpulan belia didakwa pelajar Malaysia di luar negara menterbalikkan bendera Malaysia dan membuat isyarat tidak bagus adalah biadab dan angkuh.

Dalam kenyataan media hari ini, Mohammad Rizan berkata perbuatan pihak tidak bertanggungjawab itu adalah cubaan untuk mencetuskan provokasi dan kemarahan rakyat Malaysia.

"Saya percaya mereka yang tidak berakal ini sengaja melakukannya tatkala situasi keputusan pilihan raya umum ke-13 sedang hangat diperkatakan," katanya.

Mohammad Rizan juga berkata rakyat di negara ini mesti peka dengan keperluan untuk mewujudkan sikap hormat menghormati antara satu sama lain dan berwaspada terhadap sensitiviti agama serta budaya.

Ketika dihubungi Bernama, Mohammad Rizan berkata perbuatan mereka yang bergambar dengan menterbalikkan bendera Malaysia juga adalah biadab.

Gambar yang menunjukkan sekumpulan belia yang dikatakan pelajar Malaysia di luar negara itu mula tersebar di laman Facebook sejak semalam dan telah mencetuskan kemarahan pelbagai pihak - BERNAMA
 

APA LAGI CINA MAU? 

SEBUAH ARTIKEL RACIST! MELAYU YAHUDI TOLONG JANGAN BACA!

From Ahmad Farami:

"Apa lagi Cina mahu?" - satu 'rhetorical question' daripada Utusan Malaysia.

Ini tawaran DAP & Pakatan Rakyat yang mereka mahukan:

1. Timbalan Perdana Menteri berbangsa Cina
http://www.malaysiakini.com/news/222545

2. Objektif anti-perlembagaan DAP; "Abolition of the division of "bumiputra" and "non-bumiputra" and the implementation of ethnic equality." : http://dapmalaysia.org/newenglish/au_vm_pp.htm

3. Pemansuhan keistimewaan ekonomi yg memihak kepada Bumiputera: http://anwaribrahimblog.com/2012/09/26/alternative-budget-sans-ethnic-based-policies/

4. Ethos "Ketuanan rakyat" menggantikan "Ketuanan Melayu":
http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/promote-ketuanan-rakyat-anwar-tells-pakatan-leaders

Gelagat pengundian demografik Cina mencerminkan 'feeding frenzy' politik setelah terhidu 'the smell of blood' dalam bentuk kesamarataan agihan & pemilikan kuasa. Ia didorong naluri survival kolektif mereka.

Soalan Utusan Malaysia bagi sesetengah pihak adalah 'racist'. Bagi pihak yang lain, ia soalan yang membongkar racism.

Ramai kecam Utusan racist, tp dorg terutama org melayu yg tuduh utusan racist adalah mereka yg tidak pernah baca nanyang siang pau, sinchew daily yg juga ade racist.

Paling aku tak boleh tahan di dalam akhbar the Star, ada keratan cina-cina tak sedar diri mintak Najib letakkan ramai Cina dalam kabinet, ada juga yang suruh PM letakkan beberapa pemimpin pembangkang dalam kabinet! WTF?

Apa nak jadi dengan orang Cina ni? Eh! Tak boleh cakap pasal Cina kan? Nanti kena tangkap kalau Cina maki hamun hina agama dan negara polis buat tak tau je kan? Milo Suam pun dah terlepas, polis kata dah bagi kes tu pada AG dan seperti biasa kes itu akan tertutp macam tu je.

Tapi kalau bab blogger pro UMNO, polis bukan main laju dan begitu efisyen sekali sampai rampas laptop, rampas hard disk, rampas telefon. Kalau pakatan punya anjing dapat layanan istimewa kan? Tak boleh ke aku sebagai rakyat malaysia nak luahkan rasa tak puashati aku?

Adakah aku racist? Adakah salah aku menjadi racist bila aku tengok kaum DAP ni naik kepala? Depa yang racist, kita bersuara ada pulak melayu yahudi tahap laknatullah punya sokong mereka, lepas tu bertambah parah bila polis pulak cepat ambil tindakan!

Nak tanya polis sikit, tu dalam facebook dan twitter serta blog yang menghina dan menghasut untuk menghancurkan negara ni dah ambil tindakan ke belum? Jangan la takut, kena adil kan? Salah ke aku cakap macam ni?

Tolong la halang Cina dari melampaui batasan, sebab sabar kita ada hadnya! Dah la selama ini kaum DAP ni tak pernah hormat polis, kami yang siang malam pertahankan polis, last-last part kena cekup kita kena dulu! Nasib! Nasib!

AMUKANMELAYU - yang report Melayu, yang menangkap Melayu, yang kene Melayu dan yang tengok bertepuk tangan kerana KEBENGISAN MELAYU telah di jinakkan pun Melayu.....