,مليسيا دان اسلام بوکن ميليک اورڠ ڤوليتيک
, مک ڤرجواڠن اݢام تتڤ دڤرجواڠکن اوليه اومت اسلام دري بيدڠ يڠ لاءين
سام اد كامي منڠ اتاو كامي ماتي

PERJALAN HAJI AKI


Friday 3 January 2014

MEREKA INI PERLU DI NYAHKAN DARI NUSANTARA


Gue udah bilang.....JIMAT...jangan boros lo....

Olak Lempit - Jumaat 01 Rabi'ul Awwal 1435 bersamaan 03-Jan-2014. Politik Malaysia adalah politik Gila Glemour. Bermulanya tahun baru 2014 dah bermulalah dengan Projek GULING KERAJAAN dan dalam issu ni, cuba lihat, siapakah yang memenuhi dada-dada akhbar? Sebelum itu segala mak komen keluar di FB, Twitter, TV, Blog dan UTUBE.

Semuanya pemimpin memeberi Komen dan mereka TURUT GLEMOUR dengan issu Guling Kerajaan. Kini issu Pendatang yang di beri KEISTIMEWAAN dan menjadi DENDALU kepada Kerajaan Melayu. Dah beli Kereta dengan DUIT KERAJAAN MELAYU dan MENGGIGIT pula Paha Melayu. Inlah LANUN sebenarnya.

Dikala rakyat sedang berhadapan dengan Kemelut KENAIKAN HARGA BARANG, depa duk naik Gaji 300%. Beli Kereta Baru, Menteri berjoget di Maharaja Lawak, Melawat luar Negara dan tak semena-mena adalah sedikit Ubat bila Gaji Menteri di potong. Memadaikah hanya Menteri sahaja yang memotong gajinya? Bagaimana dengan MP dan ADUN dan bagaimana dengan EXCO?

Jom kita tengok bagaimana ISLAMELAYU di PERBODOHKAN dan ramainya yang rela di perbodohkan. Benar kata Ibuku. "Dulu tak cukup, kini dah tak habis". Islamelayu dari Bangsa yang HEBAT kini menjadi MACAI kepada KAFIRUN dan MERASA BANGGA mempertahankan KAFIRUN sedangkan JELAS dah di tipu hidup-hidup. Sehingga keluar berbagai kenyataan bodoh dan amat menghairankan. Bagaimana semakin bersekolah tinggi dan Ilmu semakin tinggi boleh buat kenyataan-kenyataan bodoh seperti tiada hati dan perasaan tidak malu di tipu.  Lihatlah di bawah ini apa yang penulis ambil dari blog

KHALIFAH TRANSFORM JADI SEORANG TOKONG!

Sebelum aku nak cerita panjang korang tengok la gambar kat atas tu dulu, bukan apa kita nak mengimbau kembali bagaimana seorang yang diberi gelaran khalifah oleh PAS kini sudah tukar menjadi Tokong dan bukan sebarang tokong tapi Tokong yang elitis. bayangkan cinta DAP dengan Toyota selama ini habis begitu sahaja bilamana si Tokong CAT ni dah mula mencintai Mercedes Benz pula.

Mari kita imbau kembali bagaimana Khaifah yang TRANSFORM jadi Tokong ni:



 Kat atas ni adalah gambar-gambar Guan Eng dengan beberapa awek, pergghh lihat la Guan Eng pegang gelas beer sambil menikmati keanggunan pelacur antarabangsa dari Taiwan kalau tak silap aku. Pastu gambar dia dan seorang wanita bernama Rainbow...jeng jeng jeng..tapi biasalan pencacai Fuckatan kata ini fitnah BN, kat bawah ni lagi best..

 Penyanyi berbibir besar ni sangat teruja dengan Guan Eng kerana melihat CM Penang ni dok naik kapal terbang kelas ekonomi, punya le dia teruja sampai dia post sana sini le..
Begitu la hebatnya lakonan wayang Cian si Guan Eng ni, ramai melayu mudah terpedaya dengan lakonan mantap dia ni, aku masih ingat lagi bagaimana si Guan Eng dijadikan hero kerana kununnya telah menyelamatkan seorang gadis melayu, gampang punya PAS dok jaja cerita lahanat tu sampai hari ini, padahal mahkamah buktikan yang terlibat tu tak bersalah.

Tujuan aku buat artikel simple just nak bagi korang ingat balik siapa Guan Eng ni. Tapi gamaknya penduduk Pulau Pinang memang tergila-gilakan kaki wayang ni, so korang deserve him as you Chief Minister le.

Bukan nak menghina tapi gambar bawah ni, boleh menceritakan bagaimana perangai sebenar Cinabeng, kalau Tuhan depa pun depa boleh tipu, siapa la kita kan?


Jangan marah aaaa...korang nilaikan sendiri ok



AMUKANMELAYU - Malu aku dengan PEMIMPIN yang di perbudakkan oleh KAFIRUN